Tutaj zawiązujemy kontrakt z małpami.
Małpa zwiadowca - Niewielka, trudna do wypatrzenia małpka, służąca głównie do obserwacji terenu. Może także przytrzymać przeciwnika lub wytropić go.
Chakra: 7000 + 500 = 7.500
Małpa wojownik - O wiele większa małpa. Dużo szybsza i silniejsza od zwiadowcy. Zdolna do walki w zwarciu.
Chakra: 7000 + 2000 = 9000
Enma - Król małp. Najpotężniejszy ze swojego gatunku. Niezwykle zwinny i silny. Bez problemu potrafi przełamać grubszej stali miecz.
Dodatkowo jest bardzo posłuszny swojemu " przywódcy" . Ma też jedną ciekawą właściwość...( W czasie walki Enma potrafi zamienić się w wielki pal. Ta broń jest również skuteczna. Pod tą postacią dochodzą dodatkowe ataki. Kij może się z łatwością wydłużać, a później wracać do swojej pierwotnej długości. Summon Trzeciego w takiej formie potrafi otworzyć oczy, dzięki czemu może dokonać analizy sytuacji)
Chakra: Chakra: 7000 + 3000 = 10.000W
Offline
poprosze kontrakt z małpami
Offline